روشهاي بستهبندي تور (Tour Packaging)، تصميمگيري و مديريت گردشگري، بازار زدايي (Demarketing)، نظام اطلاعات هتلداري، چرخه حيات محصول و مقصد، بخشبندي بهينه بازار، بازاريابي رويداد، روحيه ملل و تورگرداني در ايران، بازارهاي گردشگري ايران، مباني سياستگذاري در گردشگري، استراتژيهاي کاهش آثار فصلي بر بازار هتلها، گونهشناسي گردشگري جهان اسلام و بازارهاي اکوتوريسم شمالغرب ايران از ديگر محورهاي علمي اين کارگاه است.
شرکتکنندگان در اين کارگاه گواهي آموزشي دريافت ميکنند که در ارتقاي اعتبار آژانسهاي مسافرتي نقش مهمي دارد و بدين لحاظ اين مراکز از برگزاري اين کارگاه استقبال گستردهاي کردهاند.
ب/120
انتهای پیام/